Ben

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Benjamin Mattheisen a teljes nevem, de Bennek hívnak a barátaim, tizennégy éves vagyok és három éve járok a PT-be. Tesóim is itt vannak, az egyik 10 éves, a másik 13. Nagyon érdekelnek a sportok, főleg a kosárlabda, Celtics és FCB drukker vagyok. Újságságíráson voltam már többször.

 

Pálfi Bianka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok! Pálfi Bianka vagyok és 14 éves. Már második éve jövök ide - hogy miért pont ezt a tábort választottam, az még nekem is homályos. Az újságírás eddig még nem járt olyan módon a fejemben, mint pl. munka (felnőttként), csak spontán jöttem erre a szakra. Már tavaly nagyon tetszett az írás, nem csalódtam benne, így szeretnék újra nekivágni, hátha többet tudok meg az újságírás rejtelmeiről... Újságot csak tavaly, ugyanebben a táborban írtam eddig, de szerintem - ahhoz képest, hogy még nem foglalkoztam vele - egészen jól ment!

 

Nagy Dorottya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most bemutatkozást kéne írni, de a sarokban láttam egy gitárt és csak azon jár az eszem. Nagyon szívesen játszanék rajta... Újságírással először próbálkozom, sőt, mondhatjuk, hogy magával az írással is, bár tavaly véletlenül egy hasonló foglalkozásra kerültem, ahol egyetlen egy verset sikerült kicsikarnom magaból, ezért próbálkozom inkább most valami szabadabb szövegalkotással. Vagyis remélem hogy ez az lesz.

 

Egri Sára

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok! Sára vagyok, immár másodjára újságíró a táborban. Azért választottam megint ezt a tábort, mert tavaly is nagyon tetszett. Örültem, hogy idén is jöhetek és beszámolhatok a különböző témákról, és kecskét nyúzhatok. Az iskolánkban nincsen sulilap, így sajnos majd egy éve nem írtam cikket, de a versgyűjteményem csak gyarapodott. Szeretnék még sokat ezzel a témával foglalkozni, bár azt még nem tudom, ezen a pályán folytatom-e tanulmányaimat. De addig is: Més que un club!

 

Lóránt Tamás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lóránt Tamás vagyok, Budapestről jöttem. Kedvenc sportom a kosárlabda, a Miami Heatnek szurkolok. Néha nézem a focit is. Van egy öcsém, aki 4 éves. Azért vagyok a táborban, hogy jól érezzem magam és hogy a barátaimmal lógjak.De miért újságírás? Mert itt vannak a haverok is, és amúgy is szeretek írni.

 

Papula Gábor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Papula Gábor vagyok, Budapestről jöttem. Szeretem a focit, hű Barca drukker vagyok. Van két macskám, meg halaim. Elég kocka vagyok, szeretem nyomni a gépet. Azért jelentkeztem a táborba hogy jól érezzem magam, és hogy a haverokkal  szórakozzak. A húgom is eljött, ő a táncra jelentkezett (egyébként 9 éves). Főként azért jöttem újságírásra, mert a barátaim is itt vannak, na meg persze szeretek cikkeket írni.

 

Winchester Robin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Winchester Robin vagyok, zongorázom, basszusgitározom és gitározom (ebből zongorázni tudok jól). Imádok a középpontban lenni, bár nem valami jó az önbecsülésem… Általában hamar megtalálom a helyem, kivéve most, mert nem túl jó és tökéletes a helyesírásom, lassan gépelek és mindezek mellett nem értek a gépekhez, de - és ez a lényeg - imádok fogalmazni, ráadásul a többi idővel javulni fog. Őszintén megmondom, hogy nem tudtam mire fogok jönni. Nem teljesen a foglalkozások izgattak ebben a táborba, sokkal inkább a legjobb barátom miatt jöttem. Aztán mikor megláttam, hogy van filmezés, arra akartam menni, aztán olvastam régebbi cikkeket és nagyon megtetszettek, így kerültem ide.

 

Holcz Csaba 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 éve jelentkeztem a Kontyfa Iskola rádiójába. Miután a rádió tagja lettem már egyre kevesebbet foglalkoztam előző célommal, a programozással, és egyre több időt fordítottam az iskolarádiós munkákra. Ahogy telt az idő már foglalkoztam szponzorok keresésével, a honlapunk frissítésével és saját műsorom is elindult „Ez van!” címmel. Később már alsósoknak szóló műsor készítésével is megbíztak, így „A mi világunk” néven indítottam egy műsort és ekkor már jól tudtam, hogy a médiával szeretnék foglalkozni a jövőben is. Mikor jelentkeztem a PEOPLE TEAM táborba, nem volt kérdés, hogy a média lesz az én választásom. A tábor során remélem, sok tapasztalatot szerzek az újságírásról és jövőre már ezzel is foglalkozhatok. 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://peopleteam.blog.hu/api/trackback/id/tr183035476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása