A csapat

 2010.07.25. 12:00

Pálfi Bianka

Budapesten, a 23. kerületben lakom. Van egy bátyám, aki 18 éves, és Krisztiánnak hívják. Az unokatestvérem hívott ebbe a táborba, és ugyanarra mentünk mind a ketten. Nagyon sok újságot szoktam olvasni, ezért gondoltam az újságírásra. Otthon rengeteget táncolok, aerobikra járok. Sokat nevetek és beszélgetek. Gyakran járok táborba.

 

 

 

Végh Barnabás

 

Két okból választottam az újságírást. Elsősorban, mert újságíró szeretnék lenni, másodsorban azért, mert tavaly is ezt tanultam. Amúgy kisgimibe járok, és kézilabdázom, szabadidőmben pedig teniszezem.

 

 

 

 

Turcsányi Dóri

 

Veresegyházán lakunk, 3 testvéremmel, Janival, Emivel és Grétivel. A húgommal jöttem ebbe a táborba, azért, mert neki ez volt a szülinapi ajándéka, és eljöttem vele. Szeretek úszni és beszélni, bár mások szerint halk vagyok. A Zápor suliba járok, és most megyek 8.-ba.

 

 

 

László Lívia

 

Sziasztok! Livus a becenevem, lehetőleg v-vel. Akik először látnak, azt hiszik, visszahúzódó, szolid angyali kislány vagyok. Akik viszont már többször láttak, azok azt mondják, én vagyok a báránybőrbe bújt farkas, de hogy miért, azt nem tudom. Ez az 5. mondat, és Trück azt mondta, hogy ötöt kell írni. Majd egyszer valamikor biztos találkozunk.

 

Páli Emese Kincső 

 

Veresegyházán lakom a szüleimmel, a testvéreimmel, Dórival, Grétivel és Janival. 10. születésnapomra kaptam azt az ajándékot, hogy eljöhessek ide, igaz, hogy csak ezen a vasárnapon, 18-án leszek 10 éves. Szeretek olvasni, de nem ez az erősségem.

 

 

 

Benedek Krisztián

 

Sziasztok! Benedek Krisztián vagyok, Budapesten lakom, a 20. kerületben. Most megyek 7. osztályba. Van két macskám, szeretem a hardcore zenét, és a metal összes fajtáját. Hát magamról ennyit.

 

 

 

 

 

Ferencz Hanna

 

Szóval, kell öt mondat magamról. Igazából nem tudom, mit írhatnék, mert nem mondhatom, hogy azért jöttem ide, mert újságíró akarok lenni. Tulajdonképpen fogalmam sincs, mi szeretnék lenni, ebből látszik, hogy nem vagyok túl határozott. Azt hiszem, azért választottam az újságírást, mert szeretek fogalmazni. Ráadásul tavaly is újságíráson voltam, és nagyon tetszett.

 

Jung Janka

 

Bp. közelében, Piliscsabán lakom, ezért Pesten vidékinek, mindenhol máshol inkább városinak számítok. Jelenleg újságíráson vagyok (és álmos), itt kötelező jelleggel viszonylag egész cikkeket írok, de egyébként jellemző rám, hogy sokat írok, és nem fejezem be. Vannak, akik szerint túl logikus vagyok. 16 éves leszek, de most inkább 5 vagy 99 szeretnék lenni.

 

Nagy Dani

 

Helló, Dani vagyok, alias Bonifác. Három éve járom az újságírás útjait (még nem voltam más frakción egy percet se). Önkéntesként dolgozom az esti szerkesztéseken. Állításom szerint az újságírás a legjobb. Később mókusként szeretnék idejárni, az 510-es terembe.

 

 

 

Rippel Kristóf

 

Hali, Krisz vagyok, és 3 éve járok újságírásra. Bizton állíthatom, hogy ez a legjobb frakció. De tényleg! Trück elég jó arc, főleg, hogy hatalmas szivacsrúddal áll a fejem fölött, és diktálja, amit most írok.

 

 

 

 

 

Tornyossy Szabolcs

 

Nagyapám is igen régóta újságíró, és én is gyakran írok a suliújságnak természeti csodákról. Remekül tudok a történelemről, annak egyes csatáiról írni részletes vagy kissé hiányos beszámolókat.

Vívok, és már kétszer voltam döntős.

 

 

 

 

Schuller Dóra

 

Különös vonzalmat érzek a biológia iránt. Vörösvértesteket hordok a nyakamban, és kromoszómákat a fülemben. Van egy nagy fülhallgatóm, amin Led Zeppelint hallgatok. Hobbitláb járok, és kicsit már fáj, de nem akarom felvenni a cipőm, mert büdös lesz. Nem szeretem, ha hippiként skatulyáznak be. Szeretek ősi indián táncot járni a Hangár kövén, miközben zuhog az eső.

 

 

 

 

Barcsi Esztella

 

Borzas azt kérte, írjak magamról három mondatot. Így teszek. És ez mindent elmond. Hozzáfűzés: ha ezt nem olvassátok el, Borzas visszaküldte rövid úton. (Amúgy Esztella kitűnő hejesíró, nem véletlenül nem javítottam ki.)

 

 

 

 

 

 

Borzas Lederer Balázs

 

Hali, Borzas vagyok. Állítólag kedélyborzoló humorom miatt. Trück jobbkezeként töltöm napjaimat a táborban, újságíró mókus vagyok. Kedvelt olvasmányom Dosztojevszkijtől a Bűn és Bűnhődés, fegyelmezési módszereimet is ennek megfelelően alakítom ki. Hál' istennek soha nincs rá szükség, mivel minden gyerek egy apró tündér, egy apró szikra, amiből hatalmas tüzet szeretnénk lobbantani. Nyamm.

 

 

 

 

Trück Tarnóczi Balázs

 

Trück vagyok, de a barátaimnak csak Trücki. Én oktatom idén az újságírás csínját-bínját a sajtós palántáknak. Tőlem megtudhatják, mi fán terem a riport és az interjú, de beavatom őket a hírvilág minden apró titkába is.


A bejegyzés trackback címe:

https://peopleteam.blog.hu/api/trackback/id/tr572172674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása