Exhotdogárus nagypapa

 2010.06.13. 07:30

2068: a nagypapi meséje

Írta: Joni
Műfaj: ábrándozás

Jonathan Mattheisen, öreg papa visszaemlékezik a régi PT-s időkre, mikor még 11 éves volt, nem pedig 70 éves...

Na, gyerekek... Most, hogy a karosszékemben ülök, és a műfogsorom is a számban van, mesélek valamit. Aaaaahh... Egy párnát, Gyuri! Nem azt, a másikat! Ne kelljen már nekem felállni, és odamenni érte, mert úgy sajog a reumás hátam! Az az! De ennél gyorsabban következő alkalommal! Amikor én még tizenegy éves voltam, tehát 2009-ben, az volt, hogy, nyáron nagyon unatkoztam. Szerencsére ott volt a kedvenc (tá)borom, a „tesód gyün” (tá)bor, ahol éppen újságot írtam. Ez azért volt jó, mert sokszor nagyon jó témákat kaptam. Mellesleg egy Jock, nem, várjatok, Jack nevezetű férfi volt a tánctanár, és közben ő is szerepelt a kedvenc tanáraim listáján. Gyerekek, várjatok, még beveszem a Cavingtonomat! Még számítógéppel írtuk akkoriban a cikkeket, nem pedig ilyen gondolatolvasó géppel, ahogy mostanában ti, fiatalok szoktátok. Akkoriban még csak 400-zal mentek a leggyorsabb autók. Most viszont 1200-zal megy a leggyorsabbik. Édes fiam, szerváld ide a botomat de gyorsan! Jaj, és milyen cuccokat eszünk mostanában! Palackozott pizza, milyen dolog már ez! És a divat, jaj, a divat! Gumiruhák és kétcentis haj! Juli! Rendelj egy jó kis pizzát! De ne tubuspizza legyen! Rendes, kerek legyen! Amikor tanár lettem, az volt a legjobb. Tudjátok, a ti nagymamátokkal is ott találkoztam először. Meséltem már az inflációról, ami 2009 és 2068 között történt? Ami nektek most 1 000 forint, az nekünk 5 forint volt. És mennyi lüke volt a táborban! Sorolok nektek egy-kettőt: Almási Bence, Sándorfalvi Bonifác és Bociszemű ex-Csubakka Borzas! Ezek is mennyire megvénültek! Tudjátok, akikkel a téren szoktam délután petanque-ozni. Tizenéves koromban hotdogárus voltam, a legjobb a fajtájából! Na, unoka, csákány, megyek, és elhúzom a csíkot, mert vár a biznisz; a pizzát ide add, Juli, a Borzas szendvicséért elcserélem! Amúgy is megjött a faterotok. 
 


Címkék: gyerekek nyár tábor vakáció táborozás www.peopleteam.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://peopleteam.blog.hu/api/trackback/id/tr992041052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása